In de jaren die we samenwerken zijn er al veel mooie functionaliteiten ingericht. De sollicitant Self Service (SSS), inclusief het digitaal ondertekenen van de arbeidsovereenkomsten, maar ook de mutatie worfklows van bestaande medewerkers gaan digitaal en moeten eerst worden ondertekend voordat deze worden verwerkt. Met als resultaat dat de adminstratie altijd klopt met het dossier en medewerkers ook de eigen verantwoordelijkheid ervaren.
De mooiste functionaliteit is misschien niet de grootste qua inrichting maar wel een grootse als het gaat om maatschappelijk betrokken. In 2022 hebben we gezamenlijk op InSite een kerstgeschenken pagina ingericht, waarbij medewerkers een verlanglijstje mocht opgeven voor zichzelf, het gezin of andere naasten. Dit om zeker te weten dat de medewerkers met kerst een leuke verrassing onder de boom hadden liggen. Want met de energieprijzen van toen, was dat lang geen zekerheid.
benieuwd naar het resultaat, klik hier en kijk snel op de inspiratiepagina van AFAS.
Momenteel zijn we druk bezig met het ontwikkelen van een koppeling tussen AFAS en Nedap waarbij we de volledige cliëntadministratie naar AFAS overzetten, zodat we procesgestuurd kunnen gaan werken en daarmee borgen dat bijvoorbeeld het zorgdossier altijd actueel is en er geen zaken blijven liggen.
Daarnaast is er met behulp van rapportages en dashboards ook inzicht in bijvoorbeeld wachtlijsten en kan de te leveren zorg worden afgezet tegen de beschikbare uren van medewerkers.
We zijn pas net begonnen, zodra er meer inzicht is te geven zal ik dat hier delen!